Standart Raporlar

Navigation:  Modüller > Rapor >

Standart Raporlar

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Navigation:  Modüller > Rapor >

Standart Raporlar

hm_btn_navigate_prevhm_btn_navigate_tophm_btn_navigate_next

Bütün standart raporlar rapor modülündeki "Standart Raporlar" listesinde görülecektir. Aynı zamanda;

"Müşteri Raporları" müşteri modülündeki raporlar sekmesinde,

"Ürün Raporları" ürün modülündeki raporlar sekmesinde,

"Fırsat Raporları" fırsat modülündeki raporlar sekmesinde,

"Etkinlik/Aktivite Raporları" etkinlik/aktivite modülündeki raporlar sekmesinde,

"Paylaşım Raporları" paylaşım modülündeki raporlar sekmesinde de görülebilecektir.

 

 

 

 

1.Müşteri Bilgileri Raporu (Tip: Müşteri)

 

Müşterinin bilgilerini içeren rapordur. Müşteri, tipi, kategorisi, durumu, aday kaynağı, telefonu, cep telefonu, vergi no.su, segmenti, skoru, müşteriden sorumlu kişi ve müşterinin ilçesi, şehri, ülkesi görüntülenebilecektir. Bir kişinin sorumlu olduğu müşteriler listesi bu rapor aracılığıyla alınabilir.

 

 

 

2.Müşteri - Aday Kaynağı Raporu (Tip: Müşteri)

 

Etkinliklerin bize kazandırdığı müşterileri izleyebileceğimiz rapordur. Aday kaynağı olan etkinlik, bu etkinliğin tipi, etkinlikten kazanılan müşteri, müşteri tipi ve müşteri durumu görüntülenebilecektir. Bu rapor müşterilerin bilgilerindeki "Aday Kaynağı" alanı baz alınarak hazırlanmıştır.

 

 

 

3.Müşteri - Fırsat Raporu (Tip: Müşteri)

 

Müşterileri ve altlarında fırsatlarını izleyebileceğimiz rapordur. Müşteri, fırsatı, başlangıç ve kapanış tarihleri, fırsat durumu, sorumlu kişisi, tahmini ve gerçek tutarları, para birimi, olasılıgı, kazanma/kaybetme sebebi ve varsa kazanan görüntülenebilecektir.

 

 

 

4.30 Gündür Aranmayan Müşteriler Raporu (Tip: Müşteri)

 

Son 30 gündür aktivite kaydedilmemiş müşterilerin listesinin alınabileceği rapordur. Müşteri, müşteri tipi, durumu, telefonu, skoru, segmenti, ilçesi, ili, ülkesi,  sorumlu kişisi ve son aktivite tarihi görüntülenebilecektir.

 

 

 

5.Müşteri Segment Logu Raporu (Tip: Müşteri)

 

Segmenti değişen müşteriler, eski segmentleri, yeni segmentleri, hangi tarihte değiştiği ve değiştiren kullanıcı görüntülenebilecektir.

 

 

 

6.Müşteriler ve Dinamik Alanları Raporu (Tip: Müşteri)

 

Müşteri bilgileri ve altlarında müşteri için tanımlı dinamik alanlar ve değerleri görüntülenebilecektir.

 

 

 

7.Müşteri Birleştirme Log Raporu (Tip: Müşteri)

 

Silinen müşteri, saklanan müşteri, işlemi yapan kullanıcı, işlemin yapıldığı tarih ve yapan kullanıcının IP si görüntülenebilecektir.

 

 

 

8.Müşteri Durumu Log Raporu (Tip: Müşteri)

 

Durumu değişen müşteriler, eski durumları, yeni durumları, hangi tarihte değiştiği ve değiştiren kullanıcı görüntülenebilecektir.

 

 

 

9.Müşterinin Ürünleri (Tip: Müşteri)

 

Müşteriler ve altlarında ilgilendikleri, kullandıkları ürünlerin listesinin izlenebileceği rapordur. Müşteri, müşterinin durumu, müşteriye ait ürünler, müşterinin ürünle olan durumu ve varsa satın alma tarihi görüntülenebilecektir.

 

 

 

10.Müşteri İrtibat Raporu (Tip: Müşteri)

 

Müşterilerin ve altlarında ilgili kişilerinin ve bilgilerinin izlenebileceği rapordur. Müşteri, ilgili kişisinin ismi, ünvanı, açıklaması, ilişkisi, e-postası ve telefonu görüntülenebilecektir.

 

 

 

11.Kara Liste Raporu (Tip: Müşteri)

 

Kara listeye eklenen müşterilerin listesini almak için kullanabileceğimiz rapordur. Müşteri, açıklaması ve başlangıç tarihi görüntülenebilecektir.

 

 

 

12.Aranmayacak Listesi Raporu (Tip: Müşteri)

 

Aranmayacak listesine eklenen müşterilerin listesini almak için kullanabileceğimiz rapordur. Müşteri, açıklaması, başlangıç ve bitiş tarihi görüntülenebilecektir.

 

 

 

13.Kara Liste Log Raporu (Tip: Müşteri)

       

Müşteri, kara listeye eklerken girilen açıklama, ekleme ve çıkarma tarihleri ve işlemi yapan kullanıcı görüntülenebilecektir.

 

 

 

14.Aranmayacak Listesi Log Raporu (Tip: Müşteri)

 

Müşteri, aranmayacak listesine eklerken girilen açıklama, aranmayacağı sürenin başlangıç/bitiş tarihleri ve işlemi yapan kullanıcı görüntülenebilecektir.

 

 

 

15.Ürün Bilgileri Raporu (Tip: Ürün)

 

Genel olarak ürünleri ve bilgilerini izleyebileceğimiz rapordur. Ürünün kısa ismi, ismi, açıklaması, grubu, ürün sahibi, durumu, liste fiyatı, para birimi ve KDV oranı görüntülenebilecektir.

 

 

 

16.Ürünler ve Dinamik Alanları Raporu (Tip: Ürün)

 

Ürün bilgileri ve altlarında ürün için tanımlı dinamik alanlar ve değerleri görüntülenebilecektir.

 

 

 

17.Teklf - Sipariş Bağlantı Raporu (Tip: Teklif/Sipariş)

 

Teklifleri, bu tekliflerden yaratılmış siparişleri ve ilgili fırsatlarını bir arada görebileceğiniz rapordur.

 

 

 

18.Teklifin Ürünleri Raporu (Tip: Teklif/Sipariş)

 

Teklifleri ve kalem bilgilerini görüntüleyebileceğiniz rapordur.

 

 

 

19.Teklif Raporu (Tip: Teklif/Sipariş)

 

Tekliflerin genel bilgilerini görüntüleyebileceğiniz rapordur.

 

 

 

20.Siparişin Ürünleri Raporu (Tip: Teklif/Sipariş)

 

Siparişleri ve kalem bilgilerini görüntüleyebileceğiniz rapordur.

 

 

 

21.Sipariş Raporu (Tip: Teklif/Sipariş)

 

Siparişlerin genel bilgilerini görüntüleyebileceğiniz rapordur.

 

 

 

22.Fırsatın Ürünleri Raporu (Tip: Fırsat)

 

Fırsatları ve altlarında içerdiği ürünleri gösteren rapordur. Bu raporda fırsat, müşterisi, başlangıç ve kapanış tarihi, fırsatın içindeki ürünler, birim fiyatları, miktarları ve tutarları, fırsatın durumu ve sorumlu kişisi gösterilecektir.

 

 

 

23. Aktivite Raporu (Tip: Etkinlik / Aktivite)

 

Genel olarak aktiviteleri izleyebileceğimiz rapordur. Müşteri, aktivitesi, aktivitesinin tipi, başlangıç/bitiş tarihleri, sorumlusu, aktivitenin durumu, aktivitenin gerçekleşeceği mekan, ilgili görevi ve ilgili fırsatı görüntülenebilecektir.

 

 

 

24.Aktiviteler ve Dinamik Alanları Raporu (Tip: Etkinlik / Aktivite)

 

Aktivite bilgileri ve altlarında aktivite için tanımlı dinamik alanlar ve değerleri görüntülenebilecektir.

 

 

 

25.Görev Raporu (Tip: Paylaşım)

 

Görevlerin listesidir. Görev, açıklaması, durumu, başlangıç tarihi, termin tarihi, kapanış tarihi ve müşterisi izlenebilecektir.

 

 

 

26.Görev Değişiklik Raporu (Tip: Paylaşım)

 

Durumu ve sorumlu kişisi değişmiş görevlerin, eski ve yeni durumlarının/sorumlularının izlenebileceği rapordur.

 

 

 

27.Çalışma Planı Raporu (Tip: Paylaşım)

 

Tüm kullanıcıların müşteri ve tarih detaylı olarak çalışma planlarının takibinin yapılabileceği rapordur. Aktivite açıklaması, müşteri, müşteri kategorisi, tarih, müşterinin şehri ve sorumlu kişi görüntülenebilecektir. Tarih istenirse gün, ay, yıl olarak ayrı kolonlarda da görüntülenebilecektir. Yani istenirse sadece belli bir aydaki çalışma planları izlenebilecektir.

 

 

 

28.Kullanıcı/Grup Bilgileri Raporu (Tip: Paylaşım)

 

Kullanıcı/grup ismi, telefon ve e-posta bilgileri ve kullanıcıların bağlı olduğu birimlerin izlenebileceği rapordur.