"Yeni E-Posta" butonu ile e-posta gönderilebilir.
Burada e-postası girilmiş müşteriler arasından seçim yapılabilecek ve doğrudan e-posta adresi de yazılabilecektir. Birden çok kişiye aynı anda e-posta gönderilebilir.
"İlgili Kişiye de Gönder" kutusu işaretlendiğinde ise, seçilen müşteri ile beraber tüm ilgili kişilerine de e-posta gönderilecektir.
"Modüller-Müşteri-Müşteri Arama Listeleri" menüsünden hazırlanmış listeler kullanılarak da müşterilere toplu olarak e-posta gönderilebilir.
"Genel-Kullanıcı Ayarları-E-Posta Şablonları" menüsünden tanımlanmış şablonlar arasından seçim yapılabilir. Böylece toplu mail gönderimlerinde müşteri ismi gibi alanlar otomatik dolacaktır. E-postalara istenirse belge de eklenebilecektir.
"Okundu Bilgisi Al" seçeneği işaretlendiğinde, gönderilen e-postaların okunup okunmadığı bilgisine "Modüller-Paylaşım-Gönderilen E-Postalar" menüsünden ulaşılabilecektir. Bu özelliğin kullanılabilmesi için kurulum dosyaları arasında yer alan "CRMMail" uygulamasının kurulmuş olması gerekmektedir. Gerekli bilgi kurulum dökümanında bulunmaktadır.
İstenirse "Web İçeriği Ekle" bağlantısı ile e-postaya web içeriği eklenebilecektir.
Tek bir müşteri seçildiği takdirde, o müşteri ile ilişkili nesne tipi seçilebilecektir. Bu tipler "Ürün", "Teklif", "Fırsat" olabilir. Tip seçiminden sonra müşteriye ait olan bu tipteki kayıtlar arasından seçim yapılabilir. Sonrasında ilgili fırsatın/teklifin detay sayfasındaki "Yazışmalar" sekmesinde bu e-posta görüntülenebilecektir.