Anket Atama

Navigation:  Modüller > Anket >

Anket Atama

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Navigation:  Modüller > Anket >

Anket Atama

hm_btn_navigate_prevhm_btn_navigate_tophm_btn_navigate_next

Tanımlanmış ve "Yayında" durumuna geçmiş anketler için cevaplanması istenen müşterilere atama yapılır. Bu atama işlemi istenirse tek bir müşteriye, istenirse önceden hazırlanmış bir müşteri grup şablonuna yapılabilir.

 

 

 

 

 

Anket Atama:

 

 

Bu butona tıkladığımızda karşımıza aşağıdaki ekran gelecektir.

 

 

anket_atama

 

 

 

 

 

İstenilen anket seçilir ve bir sorumluya atanır, böylece seçilen müşteri için bu anketten bir kullanıcının sorumlu olması sağlanır. Bilgi amaçlı olarak "Anket Sorumlusu Cevaplayacak" yada "Müşteri Cevaplayacak" şeklinde cevaplama şekli belirtilir. Seçilen müşterinin istenirse ilgili kişisi de belirtilebilir.

 

İstenirse "Kaydet ve Cevapla" butonu ile hemen cevaplama işlemine geçilebilir.

 

Buradan yapılan atamalar "Atanan Anketler" sekmesinde görüntülenecektir.

 

 

 

atanan_anket

 

 

Bu liste üzerinde "Güncelle" diyerek atamanın sorumlusunu ve cevaplama şeklini değiştirebilir yada "Sil" diyerek atamayı silebiliriz.

 

 

 

 

 

Müşteri Grubu Ataması:

 

 

Bu butona tıkladığımızda ise karşımıza aşağıdaki ekran gelecektir.

 

 

must_grubu_atama

 

 

 

 

İstenilen anket seçilir ve bir sorumluya atanır. Burada "Modüller-Müşteri-Müşteri Arama Listeleri" bölümünden kaydedilmiş şablonlardan biri seçilerek, müşterilere toplu atama yapılır. Yine bilgi amaçlı olarak cevaplama şekli belirtilir.

 

Buradan yapılan atamalar "Müşteri Grubu Atamaları" sekmesinde ve "Atanan Anketler" sekmesinde görüntülenecektir.