Navigation: Modüller > Anket > Yeni Anket Tanımlama |
"Yeni Anket" butonuna tıkladığımızda aşağıdaki ekran açılacaktır.
İstenirse anketler bir ürün yada ürün grubu ile ilişkilendirilebilir. Yine istenirse bazı seçenekler işaretlendiğinde belirtilen sorumluya otomatik şikayet kaydı oluşturulması sağlanabilir.
"Devam" dediğimizde karşımıza soruları tanımlayacağımız ekran gelecektir.
"Serbest Metin", "Tekli Seçim" ve "Çoklu Seçim" olmak üzere üç çeşit cevaplandırma şekli seçilebilir. Anketin skoru "Tekli Seçim" olan sorular üzerinden hesaplanacaktır.
Bir şıkka bağlı alt soru eklemek için şıkkın yanındaki "Alt Soru Ekle" bağlantısına tıklanır. Bu durumda aşağıdaki ekran açılacaktır.
Herhangi bir soruda bir şık işaretlendiğinde otomatik olarak şikayet kaydı oluşması isteniyorsa, şıkkın yanındaki 'Şikayet' kutucuğu işaretlenmelidir. Böylece anket cevaplanırken bu şık işaretlendiğinde, anketi cevaplayan müşteri için, anket tanımlarken belirtilen şikayet sorumlusuna 'Anket Şikayeti' adında bir şikayet yaratılacaktır.
Kaydedilen sorular üzerinde değişiklik ve silme işlemlerini yapmak için ise, ilgili soruya sağ tuşla tıklanarak istenilen işlem seçilir. Soruların yerleri "Sürükle-Bırak" mantığıyla değiştirilebilir ve "Sıralama Değişikliklerini Kaydet" butonu ile yeni sıralama kaydedilebilir.
Anketin hazır hale gelmesi için ise anket durumunun "Anketi Yayınla" butonu ile "Yayında" haline geçmesi gerekir.
Tanımlanan tüm anketler "Anket Listesi" nde görülebilecektir.
Sorular üzerinde değişiklik yapmak, anketi yayından kaldırmak gibi işlemler için "Detay" bağlantısına tıklanır. İstenirse "Anketi Kopyala" bağlantısı aracılığıyla anket, içeriği ile beraber kopyalanabilecektir.
Cevabı "Tekli Seçim" olan sorular dikkate alınarak, bu anketten alınabilecek maksimum ve minumum skor hesaplanır. Anketin sonuçlarının ortalaması ise "Skor" alanında gösterilecektir.
Anket cevaplandıktan sonra sorular üzerinde değişiklik vs. yapılmasına izin verilmeyecektir.