Navigation: Modüller > Müşteri > Müşteri Detayları > Müşteri |
Müşterinin temel bilgilerinin izlenebileceği, güncelleme yapılabileceği ve müşterinin silinebileceği bölümdür.
Müşteri ile ilgili aktivite, fırsat vs gibi kayıtlar varsa, bu kayıtlar silinmeden müşterinin silinemeyeceği unutulmamalıdır.
Bir müşteriyi silmek yerine müşterinin durumu “Kayıp” yapılabilir. Bu şekilde filtreleme yaparak diğer müşterilerden ayırt edilebilir.
Listeler:
İstenirse bir müşteri aşağıdaki butonlar yardımı ile kara listeye ya da aranmayacaklar listesine eklenebilir, ya da favori müşteri olarak belirlenebilir ve daha sonra raporlanabilir. Bu listeler raporlama amaçlı olup, süreçlerde müşteriyi kullanmamıza etki etmeyecektir.
Bu listelerden birine eklenmiş bir müşteri yine aynı butonlar yardımıyla listeden çıkarılabilmektedir.
Etiket:
Tanımlı bir müşteriye istenildiği kadar etiket eklenebilir. Daha önceden kullanılmış etiketlerden seçilebileceği gibi, yeni bir etiket yazılarak da etiket olarak eklenebilir.
Örnek olarak nakit ödeme yapan müşterilere “Nakit” diye bir etiket, vadeli çalışanlara ise “Vadeli” diye bir etiket verilebilir. Etiketler ile ilgili düzenlemeler ise "Genel-Ayarlar-Etiketler" menüsünden yapılacaktır.
Etiketler raporlama amaçlı kullanılabileceği gibi, istenildiğinde sayfanın üst bölümündeki arama kısmından bir etiket yazılarak arama da yapılabilecektir. Arama kısmı ile ilgili detaylı bilgiye “Genel-Arama-Müşteri” menüsünden ulaşılabilir.