NetCRM

Navigation:  Giriş >

NetCRM

Return to chapter overviewNext page

Navigation:  Giriş >

NetCRM

hm_btn_navigate_prev_dhm_btn_navigate_tophm_btn_navigate_next

NetCRM

Firmalar, günümüzde rakiplerinden farklılaşma ve satış başarılarını artırma amacıyla, müşterilerini tanımaya, takip etmeye giderek daha fazla ihtiyaç duyuyor. Özellikle e-posta ve sosyal ağların geniş kitleler tarafından etkin bir şekilde kullanılması, şirketlerin bu alanda internet uygulamalarıyla olan bağını giderek artırıyor.

İşletmenizin gerçekleştirdiği satış faaliyetlerinin, müşterilerinizin ve sattığınız ürünlere ait bilgilerin koordine bir şekilde paylaşılması ve ekip içi iletişimin artırılması, başarıda önemli bir faktör oluşturmaktadır. Web teknolojileri ve mobil araçlar sayesinde bu etkileşim zaman ve mekan gözetmeksizin yapılabiliyor. 

NetCRM yazılımı bütün bu gereksinimlerin ışığında, internet/intranet üzerinden çalışabilecek ve satış operasyonlarında kullanım kolaylığı sağlayacak şekilde tasarlandı. Bu açıdan NetCRM yazılımı, müşterilerinizle ilgili bilgi ve belgelerinize ulaşabileceğiniz; fırsat, teklif, sipariş, satış sonrası hizmet gibi süreçleri görüntüleyip yönetebileceğiniz; e-posta, takvim, duvar gibi araçlarla koordinasyonu sağlayabileceğiniz web tabanlı CRM çözümü olarak sunuluyor.

 

Genel Özellikler

Her zaman her yerden tüm müşteri verilerine Web üzerinden erişim

iOS (iPhone, iPad) ve Android işletim sistemli cihazlarda çalışabilecek Mobil CRM uygulaması ile müşteri bilgilerine her yerden erişim imkanı

Mevcut ERP sistemlerinden bağımsız çalışabilme

Netsis ERP ile cari, stok, teklif ve sipariş bilgilerinin entegrasyonu

360 ekranları ile tek bakışta çok açıdan bilgi görüntüleme

"Sayfam" menüsüyle kullanıcının sık kullandığı alanların bir arada toplanmasının yarattığı kullanım kolaylığı

E-posta yönetim araçları ile entegre takvim, adres defteri ve e-posta kullanımı

oExchange / IMAP

oGoogle Apps – Contacts / Mail / Calendar

Müşterilerle olan e-posta ve SMS yazışmalarını gerçekleştirme ve takibini yapma

E-posta gönderimi ve duvar uygulamalarıyla ekip içinde hızlı ve etkin bilgi paylaşımı

Akıllı arama özelliği sayesinde, kullanım sırasında, aranan ürün, müşteri gibi menülere kolay ulaşım

Görev, aktivite, bildirim ve hatırlatmalar ile fonksiyonel ekip ve süreç yönetimi

Satış aktivitelerini ve tanımlı kullanıcı görevlerini Outlook ya da Google takviminize otomatik olarak ekleme imkanı

Müşteri, fırsat, ürün, aktivite vb. kayıtların tarihçesini tek bakışta görüntüleme ve sınırsız sayıda not girme olanağı

Anket oluşturma ve Web üzerinden müşterilere yayınlama

Müşterilerin adres bilgilerini harita üzerinde tanımlama ve size en yakın müşterileri sorgulama

Müşteriye özel fotoğraf, ses kaydı gibi belgeleri ekleme

“Sürükle – bırak” özellikli rapor tasarımları ile PDF, HTML, Excel gibi pek çok formatta rapor alabilme

Sınırsız dinamik alan tanımlayarak istediğiniz nitelikte ek bilgi saklama

Etiket tanımı ile sınırsız müşteri, ürün vs. segmentasyonu oluşturma

Tüm kayıtlar için istenen sayıda not ekleme özelliği

Kayıt tarihçesi ile geriye doğru izlenebilirlik

MS Office Excel dosyalarından müşteri, ürün ve irtibat bilgileri aktarımı

Sistemdeki ürün, müşteri ve irtibat bilgilerinin MS Office Excel formatında istenildiği anda dışarı aktarılabilmesi

İngilizce dil desteği.

Kullanıcıya özel yetki tanımlamaları yapabilme özelliği sayesinde etkin bilgi güvenliği

Müşteri Takibi

Programda müşteri durumları "Aday Müşteri", "Potansiyel Müşteri" ve "Müşteri" olmak üzere üç seviyede tutulur. Kaybedilmiş müşteriler, rakipler, aranmayacak listesi, kara listedeki kontaklar ve benzeri özellikler desteklenir.

Yeni bireysel ve kurumsal müşteriler, ister normal ekleme menüsü, ister hızlı ekleme menüsü (sadece belli alanların girilebildiği) kullanılarak eklenebilir.

Müşterilerin hangi bilgilerinin tutulacağı dinamik olarak belirlenebilir. Bunların sayfadaki yerleşimi de kullanıcı tarafından değiştirilebilir.

Müşterilerinize istenen sayıda ve içerikte etiket atayabilirsiniz.

Müşterinizin satın aldığı ya da ilgilendiği ürünleri takip edebilir, müşteriniz için geçerli olan fırsatları, teklifleri ve siparişleri, açılmış destek kayıtlarını sürüm tarihçeleri ile birlikte izleyebilirsiniz.

Müşteriye yönelik yapılan ziyaret, telefon görüşmesi vb. satış aktivitelerini görüntüleyebilir, müşteriyle ilgili her türlü dökümanı sistemde tutabilirsiniz.

Müşteri 360 sayfası sayesinde müşteriye ait ürün, fırsat, teklif, destek kayıtları, temel bilgiler gibi birçok özelliği tek bir sayfada özet olarak görüntüleyebilirsiniz.

Müşteriyle yapılan e-posta ve SMS yazışmalarını tek menü altında görüntüleyebilir, program içinden kolaylıkla e-posta gönderimi yapabilirsiniz.

Müşterinin ilgili kişilerini (irtibatlarını) kayıt altında tutabilir, bu kişilerle olan görüşmeleri satış aktivitesi olarak takip edebilirsiniz.

Müşterinin adres bilgilerini girerek haritadaki konumunu görebilirsiniz

Detaylı müşteri arama sayfasından ayrıntılı filtre vererek müşterilerinizi arayabilir, bu aramaları kaydederek şablon haline getirebilirsiniz.

Müşterinin almış olduğu ya da ilgilendiği ürünleri ayrıntılı olarak görebilir, varsa yapılmış sözleşmeleri görüntüleyebilirsiniz.

Ürün Takibi

Yeni ürünleri, ister normal ekleme menüsü ister hızlı ekleme menüsü (sadece belli alanların girilebildiği) üzerinden ekleyebilirsiniz.

Ürünlerinize ait hangi bilgilerin tutulacağını dinamik olarak belirleyebilir, sayfadaki yerleşimini de gerektiğinde değiştirebilirsiniz.

Müşterileriniz gibi ürünleriniz için de istediğiniz sayıda etiket verebilirsiniz.

Ürünlerinizi alan, geçmişte kullanan ya da şu anda ilgilenen müşterileri kolaylıkla görüntüleyebilirsiniz.Ürün 360 sayfası sayesinde ürün için açılmış fırsat, teklif gibi birçok özelliği tek bir sayfada özet olarak görüntüleyebilirsiniz.

Kayıtlı ürünlerinizle birlikte satılacak ya da önerilecek ürünleri tanımlayabilir, bunların satışlara birlikte eklenmesini sağlayabilirsiniz.

Ürünlere ait sözleşme (garanti, kullanım, satış sözleşmeleri vs.) tanımlayabilirsiniz.

Satış Süreçleri

Satış süreçleri "Fırsat", "Teklif" ve "Sipariş" olarak takip edilebilir.

Fırsat, teklif ve siparişlere ait dökümanlar (sözleşme vb.) ayrı ayrı tutulabilir.

Açılmış bir fırsatın üzerinden teklifler oluşturabilir, daha sonra bunları sipariş kaydına dönüştürebilirsiniz.

Bu süreçlerde hangi kalem ürünlerin kime, ne fiyatlarla, satıldığını ya da önerildiğini tahmini satış olasılıklarıyla takip edebilirsiniz.

Satış kanalı desteği ile fırsatların tahmini kapanış tarihlerine göre öngörülen satış değerleri analizini gerçekleştirebilirsiniz.

Oluşturduğunuz teklif ve siparişleri Netsis ERP’ye otomatik olarak aktarabilir, ERP’deki teklif ve siparişlerinizi CRM’de görüntüleyebilirsiniz.

Fırsatlar için hatırlatma oluşturarak sorumlu kişinin önceden uyarılmasını sağlayabilirsiniz.

Aktivite ve Etkinlikler

Satış ekibinin gerçekleştirdiği yerinde ziyaret, telefonla görüşme, sunum, e-posta iletişimi, numune ve broşür dağıtımı gibi aktivitelerin takibini yapabilir ve şirketteki çalışanlara aktivite atayabilirsiniz.

Müşterilerilerinizden gelen istek, şikayet, bilgi talebi ve benzeri her türlü e-posta ya da telefon iletişimini takip edebilir, müşteriye özel yapılan atölye çalışması, satış sunumu, ürün denemesi gibi aktiviteleri de kayıt altına alabilirsiniz.

Aktivitelerinizi yeni, gelişmiş takvim üzerinde planlayabilir, planladığınız satış aktiviteleriyle ilgili kişisel takviminizde (Outlook ve Google takvim) otomatik olarak kayıt oluşturabilirsiniz.

Reklam, seminer, tanıtım toplantısı, fuar tanıtımı gibi etkinliklerin kaydını tutabilir, bu etkinliklerin maliyetleri ve kazandırdığı müşterileri takip edebilirsiniz.

Kaydedilen aktivitelerin öncesinde hatırlatma oluşturarak sorumlu kişinin önceden uyarılmasını sağlayabilirsiniz.

Satış Kanalı Yönetimi

İstenilen seviyede ve sayıda kurum içi veya kurum dışı birim (bayi, acenta vs.) tanımlayabilir, bu birimlerin beklenen satış değerlerini ayrıntılı şekilde görüntüleyip, analizini yapabilirsiniz.

Tanımlı güvenlik seviyelerini kullanarak birimler arası bilgi gizliliğini sağlayabilir, gerektiğinde program içinden esneklik de tanıyabilirsiniz.

Kullanıcılara özel olarak yetki tanımlayabilir, satış ekibinizin ekranlarda yapabileceklerini kısıtlayabilirsiniz.

Anket, Şikayet, Hata ve İstek Yönetimi

Dilediğiniz sayıda ve çeşitli tiplerde anket soruları tasarlayıp kendinize özel anketler hazırlayabilirsiniz.

Hazırladığınız anketleri belli müşteri grupları için uygulayarak detaylı değerlendirmesini görüntüleyebilirsiniz.

Müşterilerinizden gelen istekleri, hataları, şikayetleri ya da yardım isteklerini kayıt altına alabilir ve bu kayıtlarla ilgili süreçleri takip edebilirsiniz.

Tuttuğunuz kayıtlar üzerinden müşterinizle ilgili sorun yaratan nedenleri (ürün, bayi vs.) tespit edebilirsiniz.

Sözleşme Yönetimi

Maddeleri ve geçerlilik süresi kullanıcı tarafından belirlenebilen özel sözleşme tanımları oluşturulabilir, bu tanımları bir ürünle ilişkilendirebilirsiniz.

Sözleşme süresi bitmiş olan ya da bitmesi yaklaşan müşterileri kolaylıkla takip edebilirsiniz.

 

Paylaşım Menüsü

Çalışanlarınız arasındaki paylaşım ve iletişimi artırma amaçlı geliştirilen "Duvar" uygulaması ile yorum ve linkleri paylaşabilir, bunlara yorum yazabilirsiniz.

SMS ve e-posta gönderimi ile müşterilerinizle sürekli iletişim sağlayabilirsiniz.

Müşteri gruplarınızı liste olarak tanımlayabilir, bu müşterilere önceden tanımlamış olduğunuz şablonlar şeklinde e-posta gönderebilirsiniz.

Kullanıcıya atanmış görevleri görüntüleyebilir ya da havuzda olan bir görevi üzerinize alabilirsiniz.

Görevlerle ilgili hatırlatmalar oluşturabilirsiniz.

Çalışma planı sayfası ile kullanımı kolay bir şekilde aylık satış aktivitelerinizi planlayabilir, satış ekibinizin aktivite planlarını takip edebilirsiniz

Adres defteri sayfasında irtibatlarınızı, ister müşterilerinizin ilgili kişileri, ister müşteriden bağımsız kayıtlar olarak tutabilirsiniz

Mobil CRM

Cep telefonları ve tabletler üzerinden otomatik lokasyon algılama ve kamera gibi özelliklerden faydalanmayı sağlayan bu modül iPhone ve Android tabanlı sistemlerle uyumlu olarak geliştirilmiştir. Internet erişimi bulunan tablet bilgisayarlar seçenekli olarak sadece MobilCRM modülünü değil aynı zamanda ana uygulamayı da sorunsuz olarak çalıştırabilir.

Müşteri bilgilerini bulunulan noktaya uzaklıkları ile görüntülenebilirsiniz. Ayrıca arama ve özet müşteri bilgileri görüntüleme fonksiyonları da desteklenmektedir.

Müşteri kartını görüntülerken aynı ekran üzerinden arama yapabilir, SMS ve e-posta gönderebilirsiniz.

Açık fırsatları görüntüleyebilir, müşterinin kartvizitinin fotoğrafını çekerek sisteme otomatik yüklenmesini sağlayabilirsiniz.

Sesli not eklenebilir, yeni satış aktivitesi kaydı yapabilirsiniz.

İleri Sürümlerde Gelecek Ek Özellikler

Detaylı yetki, süreç ve iş akış sistemi,

Analitik raporlamalar,

Mobil versiyonda yapılacak geliştirmeler,

Gelişmiş kampanya yönetimi,

Gelişmiş sosyal ağ entegrasyonu.