NetCRM 2.0 uygulaması ile birlikte getirilen perspektif özelliği ile kullanıcılar satış ve satış sonrası olarak belirlenebiliyordu. 2.1 versiyonu ile "Her ikisi de" özelliği getirilerek , hem satış hem satış sonrasını içeren perspektif tanımı yapılablir hale geldi.
Perspektifi satış seçilmiş bir kullanıcıda servisle ilgili bazı özellikler kapalı olarak gelirken, satış sonrası seçilmiş kullanıcıda ise satış ile ilgli özellikler kapalı geliyor. Bunlardan başlıcaları;
Perspektifi satış olan kullanıcılarda sözleşme, iş emri gibi ekranlarda yeni kaydetme butonlaru yer almazken, servis olan kullanıcılarda görüntülenmektedir. Benzer şekilde Destek modülünde yer alan Talep ekranı perspektifi satıl olan kullanıcılarda görüntülenmemektedir.
Perspektif modülleri etkilediği gibi arama kısmında yer alan seçenekleri , müşteri ve üründe yer alan sekmeler ile yine müşteri ve üründe yer alan "Yeni.." buton içeriğini etkilemektedir.