Navigation: Modüller > Destek > Yardım Talebi |
Yardım Talep Listesi:
Girilmiş yardım taleplerinin listeleneceği bölümdür. Aynı zamanda yardım taleplerinin durumlarına ve termin tarihlerine göre grafikler izlenebilecektir.
Yeni Yardım Talebi:
Yardım isteği kaydı ilk açıldığında "Açık" durumunda oluşturulur. Yardım isteğinin hangi müşteriden geldiği, bu istekten kimin sorumlu olacağı belirtilir. Ürünlere istinaden de yardım isteği girilebilecektir. Yardım isteği için kaynak ise kullanıcılar tarafından belirlenebilecektir.
Bir yardım isteği çözüldüğünde ise isteğin durumu "Çözüldü" yapılarak, çözüm girilmesi gerekmektedir. Bu durumda çözüm tarihi verilecektir.
"Olumlu/Olumsuz Kapandı" durumlarında ise kapanış tarihi verilecektir.
Yardım isteğinin tarihçesinde ise kullanıcı yorumları, durum değişikliği, sorumlu değişikliği, çözüm önerileri ve aktivite kayıtları izlenebilecektir.