Yardım Talebi

Navigation:  Modüller > Destek >

Yardım Talebi

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Navigation:  Modüller > Destek >

Yardım Talebi

hm_btn_navigate_prevhm_btn_navigate_tophm_btn_navigate_next

Yardım Talep Listesi:

 

Girilmiş yardım taleplerinin listeleneceği bölümdür. Aynı zamanda yardım taleplerinin durumlarına ve termin tarihlerine göre grafikler izlenebilecektir.

 

 

yardım_lis

 

Yeni Yardım  Talebi:

 

yeni_yardım1

 

yeni_yardım_2

 

 

Yardım isteği kaydı ilk açıldığında "Açık" durumunda oluşturulur. Yardım isteğinin hangi müşteriden geldiği, bu istekten kimin sorumlu olacağı belirtilir. Ürünlere istinaden de yardım isteği girilebilecektir. Yardım isteği için kaynak ise kullanıcılar tarafından belirlenebilecektir.

 

Bir yardım isteği çözüldüğünde ise isteğin durumu "Çözüldü" yapılarak, çözüm girilmesi gerekmektedir. Bu durumda çözüm tarihi verilecektir.

 

"Olumlu/Olumsuz Kapandı" durumlarında ise kapanış tarihi verilecektir.

 

 

Yardım isteğinin tarihçesinde ise kullanıcı yorumları, durum değişikliği, sorumlu değişikliği, çözüm önerileri ve aktivite kayıtları izlenebilecektir.