Müşteriler için şikayet, istek, hata ve yardım talebi kayıtlarının takip edilebileceği modüldür. "Yeni Destek Kaydı" butonu ile müşteri seçilerek kayıtlar girilmektedir.
Hata istek ve yardım talebi kayıtlarının tipleri istenildiğinde birbirleri ile değiştirebilir. Örneğin bir hata, istek olarak değiştirilebilir.
Destek kayıtlarına aktivite ve belge eklenebilmektedir.
Buradan eklenen aktiviteler "Destek Aktivitesi" olarak geçmektedir. Satış aktivitelerinden farklı tipleri bulunur.
Aktivite ekranındaki "İlgili Fırsat" alanı burada bulunmamaktadır, onun yerine elle müdahele edemediğimiz "İlgili Destek Kaydı" alanı bulunur.
Destek kayıtlarına istenen etiketler eklenebilecektir. Etiket ekleme ile ilgili detaylı bilgiye "Modüller-Müşteri-Müşteri Detayları-Müşteri" menüsünden ulaşılabilir.
Belge ekleme ile ilgili detaylı bilgiye ise "Genel-Ek Bilgiler-Belge Ekleme" menüsünden ulaşılabilir.