Navigation: Modüller > Destek > Hata |
Hata Listesi:
Girilmiş hataların listeleneceği bölümdür. Aynı zamanda hataların durumlarına ve termin tarihlerine göre grafikler izlenebilecektir.
Yeni Hata:
Hata kaydı ilk açıldığında "Açık" durumunda oluşturulur. Hatanın hangi müşteriden geldiği, bu hatadan kimin sorumlu olacağı belirtilir. Ürünlere istinaden de hata girilebilecektir. Hata için kaynak ise kullanıcılar tarafından belirlenebilecektir.
Bir hata çözüldüğünde ise hatanın durumu "Çözüldü" yapılarak, çözüm girilmesi gerekmektedir. Bu durumda çözüm tarihi verilecektir.
"Olumlu/Olumsuz Kapandı" durumlarında ise kapanış tarihi verilecektir.
Hatanın tarihçesinde ise kullanıcı yorumları, durum değişikliği, sorumlu değişikliği, çözüm önerileri ve aktivite kayıtları izlenebilecektir.