Şikayet

Navigation:  Modüller > Destek >

Şikayet

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Navigation:  Modüller > Destek >

Şikayet

hm_btn_navigate_prevhm_btn_navigate_tophm_btn_navigate_next

Şikayet Listesi:

 

Girilmiş şikayetlerin listeleneceği bölümdür. Aynı zamanda şikayetlerin durumlarına ve termin tarihlerine göre grafikler izlenebilecektir.

 

 

sikayet_list

 

 

 

Yeni Şikayet:

 

 

yeni_sikayet1

 

yeni_sikayet2

 

 

Şikayet kaydı ilk açıldığında "Açık" durumunda oluşturulur. Şikayetin hangi müşteriden geldiği, bu şikayetten kimin sorumlu olacağı belirtilir. İstenirse kanal yapısında belirlenmiş birimler ya da bayiler için şikayet girilebilir. Ürün ve siparişlere istinaden de şikayet girilebilecektir. Şikayet için kaynak ve kök nedenler ise kullanıcılar tarafından belirlenebilecektir.

 

Bir şikayet çözüldüğünde ise şikayetin durumu "Çözüldü" yapılarak, çözüm girilmesi gerekmektedir. Bu durumda şikayetin sorumlusu otomatik olarak şikayeti açan kişi olacak ve çözüm tarihi verilecektir.

 

"Olumlu/Olumsuz Kapandı" durumlarında ise kapanış tarihi verilecektir.

 

 

Şikayetin tarihçesinde ise kullanıcı yorumları, durum değişikliği, sorumlu değişikliği, çözüm önerileri ve aktivite kayıtları izlenebilecektir.