Navigation: Modüller > Destek > Şikayet |
Şikayet Listesi:
Girilmiş şikayetlerin listeleneceği bölümdür. Aynı zamanda şikayetlerin durumlarına ve termin tarihlerine göre grafikler izlenebilecektir.
Yeni Şikayet:
Şikayet kaydı ilk açıldığında "Açık" durumunda oluşturulur. Şikayetin hangi müşteriden geldiği, bu şikayetten kimin sorumlu olacağı belirtilir. İstenirse kanal yapısında belirlenmiş birimler ya da bayiler için şikayet girilebilir. Ürün ve siparişlere istinaden de şikayet girilebilecektir. Şikayet için kaynak ve kök nedenler ise kullanıcılar tarafından belirlenebilecektir.
Bir şikayet çözüldüğünde ise şikayetin durumu "Çözüldü" yapılarak, çözüm girilmesi gerekmektedir. Bu durumda şikayetin sorumlusu otomatik olarak şikayeti açan kişi olacak ve çözüm tarihi verilecektir.
"Olumlu/Olumsuz Kapandı" durumlarında ise kapanış tarihi verilecektir.
Şikayetin tarihçesinde ise kullanıcı yorumları, durum değişikliği, sorumlu değişikliği, çözüm önerileri ve aktivite kayıtları izlenebilecektir.