Talep

Navigation:  Modüller > Destek >

Talep

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Talep.

Navigation:  Modüller > Destek >

 

hm_btn_navigate_prevhm_btn_navigate_tophm_btn_navigate_next

Talep Listesi:

 

Girilmiş servis taleplerinin listeleneceği bölümdür. Aynı zamanda yardım taleplerinin durumlarına ve termin tarihlerine göre grafikler izlenebilecektir.

 

 

talep_list

 

Yeni  Talep girişi:

 

 

yeni_talep1

 

yeni_talep2

 

 

Talep kaydı ilk açıldığında "Açık" durumunda oluşturulur. Talebin hangi müşteriden geldiği, bu istekten kimin sorumlu olacağı belirtilir. Ürünlere istinaden de serviss talebi girilebilecektir.
 

Bir talep  çözüldüğünde ise isteğin durumu "Çözüldü" yapılarak, çözüm girilmesi gerekmektedir. Bu durumda çözüm tarihi verilecektir.

 

"Olumlu/Olumsuz Kapandı" durumlarında ise kapanış tarihi verilecektir.